استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

بهترین کت و شلواری که داماد باید برای مراسم خود انتخاب کند، چیست؟

کت و شلوار دامادی | شاید فکر کنید که آقایان تنها با پوشیدن یک کت و شلوار و یا تاکسیدو برای مراسم عروسی‌شان آماده می‌شوند، اما این فقط یک بخش کوچک از ماجراست.

داماد به عنوان اولین فرد مهم در جشن عروسی می‌بایست به نکاتی در لباس پوشیدن توجه کند تا بهترین استایل را در مهمترین شب زندگی‌اش داشته باشد.

تاکسیدو  سفید و شلوار مشکی

انتخاب تاکسیدوها برای کت شلوار دامادی بهترین گزینه هستند. یک تاکسیدو سفید که دارای یقه آرشال به رنگ مشکی باشد به همراه پیراهن مجلسی سفید، پاپیون و شلوار مشکی عالی به نظر می‌رسد. این ترکیب برای آقایانی که دوست دارند متفاوت بپوشند و خاص به نظر برسند، انتخابی بی نظیر خواهد بود.

ست تاکسیدو مشکی

تاکسیدو مشکی انتخابی لاکچری برای هر مردی در شب عروسی است. تاکسیدو مشکی را می‌توانید با انواع پاپیون، کراوات و پوشت استایل کنید. پیراهن سفید کلاسیک بهترین انتخاب برای ترکیب شدن با یک تاکسیدو مشکی است. تنها کافی است هنگام خرید تاکسیدو به تمیزی دوخت خصوصاً در قسمت یقه توجه کنید، چراکه یقه تاکسیدوها عموماً از جنس ساتن بوده و براق هستند. به همین دلیل کمی نخ کش شدن و یا موارد دیگر می‌توان ظاهرتان را نابود کند.

کت و شلوار دامادی سبز

رنگ سبز یکی از ترندهای سال ۲۰۲۲ است. طیف‌های این رنگ برای کت شلوار دامادی عالی و لاکچری هستند. به طور مثال سبز کله غازی و یا سبز چمنی گزینه‌های مناسبی برای جشن حنابندان، عقد کنان و لباس فرمالیته عروس دامادی است. یک کت شلوار سبز کله غازی را با گل سینه از گل‌های طبیعی، پیراهن استخوانی، کراوات و کفش آکسفورد مشکی استایل کنید.

رنگ مشکی

یکی از بهترین و رسمی‌ترین انتخاب‌ها برای جشن عروسی، انتخاب کت و شلوار دامادی به رنگ مشکی است. این رنگ بسیار رسمی است و برای یک مراسم رسمی عالی به نظر خواهد رسید. داماد باید از کت و شلوار به همراه جلیقه رسمی استفاده کند؛ چراکه جلیقه‌ها شما را جذاب و متمایز می‌کنند.کت شلوار مشکی را با پیراهن سفید مجلسی، پوشت و کراوات رسمی ست کنید. برای انتخاب کفش به سراغ کفش آکسفورد به رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای سوخته، مشکی و سرمه‌ای بروید.

  استایل بوهمین را بشناسید.

خواندن مقاله ۹ تکنیک فوق العاده برای ست کردن پیراهن مردانه مجلسی را به همه دامادها توصیه می‌کنم.

رنگ آبی

آبی با طیف‌های گسترده روشن تا تیره برای کت شلوار عالی هستند. کت شلوار سرمه‌ای، آبی کلاسیک و حتی آبی روشن هر کدام به تنهایی استایل‌های بی نظیری را ایجاد می‌کنند.

کت شلوار سرمه‌ای را با پیراهن کرم، کراوات و پوشت طلایی و کفش عسلی ست کنید. این ترکیب فوق العاده برای جشن حنابندان و یا عقد کنان انتخابی عالی خواهد بود. برای دیدن استایل‌های بیشتر با کت شلوار سرمه‌ای، مقاله ترکیب فوق العاده کت شلوار سرمه ای با این ۸ پیراهن ! را حتماً مطالعه بفرمائید.کت شلوار آبی کلاسیک، پیراهن صورتی روشن، کراوات و پوشت قرمز و کفش سرمه‌ای عالی خواهد بود. این ترکیب لباس را برای عکاسی فرمالیته به دامادها پیشنهاد می‌کنم.

کت شلوار آبی روشن یکی از رنگ‌های فوق العاده زیبا برای انتخاب داماد در جشن عقد و یا فرمالیته است. کت شلوار آبی روشن به خوبی با پیراهن‌های سفید، صورتی ملایم، یاسی و طوسی ست می‌شود. همچنین ترکیب آن با کفش و کمربند عسلی یا شتری رنگ بی نظیر خواهد بود.

بهترین رنگ کت شلوار دامادی برای مراسم عروسی چیست؟

اگر برای جشن عروسی تصمیم به خرید کت و شلوار دارید، پیشنهاد می‌کنم تاکسیدو مشکی و یا سفید بروید. این دو رنگ برای داماد در شب عروسی جزو بهترین رنگ‌ها محسوب می‌شوند. اما اگر تاکسیدو برای شما جذاب نیست، از ست سه تیکه کت شلوار و جلیقه مردانه به رنگ مشکی، نوک مدادی و حتی چهارخانه مشکی استفاده کنید. برای دیدن مدل های بیشتر و خرید شلوار مردانه از فروشگاه آنلاین شیک و پیک دیدن فرمایید.

بهترین رنگ کت و شلوار دامادی برای مراسم عقدکنان چیست؟

برای مراسمی مانند عقد کنان می‌توانید از رنگ‌های ملایم و رمانتیک استفاده کنید. رنگ‌هایی مانند آبی، طوسی و سبز در طیف‌های روشن گزینه‌های خوبی برای جشن عقد هستند. شما می‌توانید از پیراهن به رنگ صورتی، نعنایی، یاسی و آبی روشن استفاده کنید. هچنین اکسسوری‌هایی مانند گل سینه، پوشت، پاپیون و کراوات را دست کم نگیرید.

بهترین رنگ کت و شلوار دامادی برای مراسم حنابندان چیست؟

جشن حنابندان رسمیت کمتری به نسبت عروسی دارد. در نتیجه در انتخاب رنگ می‌توان کمی دست و دل باز عمل کرد. رنگ‌هایی مانند سرمه‌ای، آبی کلاسیک، طوسی متوسط، زرشکی و سبز کله غازی برای چنین مراسمی مناسب هستند. تنها کافی است آنها را با کفش و پیراهن رسمی ست کنید تا بهترین استایل را در مراسم خود داشته باشید.

ترند کت و شلوار دامادی ۲۰۲۲ چیست؟

در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ رنگ‌هایی مانند سبز، سرخابی، قرمز نارنجی و کرم ترند شده‌اند. اما کدام رنگ برای کت و شلوار دامادی مناسب هستند؟ رنگ‌هایی مانند مشکی، سفید و نوک مدادی همیشه برای داماد انتخابی کلاسیک و رسمی است و هرگز از مد نخواهد رفت. اما اگر دوست دارید مطابق ترند ۲۰۲۲ کت شلوار دامادی انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنم از تاکسیدو کرم و یا سبز تیره استفاده کنید. همچنین انتخاب کت‌ با دو ردیف دکمه نیز عالی خواهند بود.

  تحلیل خاص ترین استایل امیر آقایی

یکی دیگر از ترندهای کت و شلوار دامادی ۲۰۲۲، جنس‌ پارچه براق و مخمل است. اگر پوشیدن کت و شلوار براق برای شما جذاب است، پیشنهاد می‌کنم آن را برای مراسم خود حتماً امتحان کنید.

تاکسیدو بهتر است یا کت و شلوار؟

قطعاً انتخاب تاکسیدو برای مراسم عروسی انتخابی بهتر  مناسب‌تر است. اما تنها گزینه نیست! اگر پوشیدن تاکسیدو برای شما شگفت انگیز نیست، می‌توانید کت و شلوار رسمی را جایگزین تاکسیدوها کنید. فراموش نکنید که کت و شلوار دامادی حتماً باید رسمی باشد. در نتیجه کت و شلوار با پارچه کتان، تویید و یا فرمت اسپرت نمی‌تواند انتخابی مناسب برای داماد در بهترین مراسم زندگی‌اش باشد.

کدام کفش برای ست کردن مناسب است؟

بهترین انتخاب کفش برای ست کردن با کت و شلوار دامادی، کفش‌های رسمی و چرمی هستند. کفش آکسفورد بیشترین رسمیت را داشته و برای چنین مراسمی بسیار مناسب است. شما می‌توانید به سراغ رنگ‌های پخته کفش آکسفورد مانند مشکی، قهوه‌ای تیره و سرمه‌ای بروید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از کفش‌های آکسفورد و نحوه ست کردن آن به مقاله بهترین راهنما برای ست کردن کفش آکسفورد و ساختن جذاب ترین استایل! مراجعه کنید.

  استایل‌های متنوع با کتان

نویسنده : مائده کاظمی

کراوات بهتر است یا پاپیون؟

کراوات یک انتخاب کلاسیک و رسمی است و همیشه ماندگار است. پاپیون رسمیت کمتری دارد و برای کسانی که گردن کوتاهی دارند، اصلاً توصیه نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *