استایل آقایان, کیف و کفش مردانه, مد و استایل

رازهای ست کردن کفش مشکی در استایل مردان خوش پوش!

ست کردن لباس مردانه با کفش مشکی | کفش‌ها بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می‌دهند. گاهی برای انتخاب یک جفت کفش مدت‌ها فکر می‌کنیم.

برای مثال: پیاده روی، دویدن یا ورزش کردن کفش‌های مخصوص خود را می‌طلبد که در عین محافظت، کشش لازم را برای حرکات ما فراهم کند. در عین حال، رویداد‌های مختلف دیگر نیز هر کدام کفشی مناسب با یک استایل بخصوص را طلب می‌کند، کفشی که در عین تناسب با موقعیت از هماهنگی رنگ با استایل ما برخوردار باشد.

در مورد استایل آقایان اولین و مهم‌ترین آیتم بدون شک، کفش‌ها هستند. طبق تحقیقات انجام شده در سال‌های اخیر، خانم‌ها در برخورد اول با مردها قبل از هر چیزی به کفش‌ آن‌ها نگاه می‌کنند و بر طبق آن‌ها استایل او را قضاوت می‌کنند.با اینکه این روز‌ها کفش‌های سرمه‌ای و قهوه‌ای در حال محبوب‌تر شدن هستند، کفش های مشکی همچنان کفش مورد علاقه‌ی مردان به‌حساب می‌آید. و یکی از دلایل این محبوبیت  قطعا راحتی ست کردن لباس مردانه با کفش مشکی است.

کفش مشکی مردانه

رنگ مشکی بیان کننده‌ی حس تجارت و قدرت است. روانشناسی رنگ همانطور که در مورد لباس‌ها تاثیر گذار است در مورد کفش‌ها نیز صدق می‌کند. به این ترتیب هر زمانی که می‌خواهید جدی گرفته شوید، مورد توجه قرار بگیرید و یا به یک مراسم رسمی مانند: عروسی ، مصاحبه کاری، تشییع جنازه و… بروید، کفش مشکی بهترین انتخاب است.

ست کردن کفش مشکی با شلوار مناسب 

شلوار جین 

  سبک‌های موی شلوغ و آشفته برای مردان

شلوار جین به عنوان شلواری راحت و معمولی امروزه در هر کمد لباسی پیدا می‌شود. اما انتخاب یک جفت کفش مشکی برای ست کردن با آن گاهی می‌تواند پیچیده بنظر برسد.یکی از مناسب ترین شلوار‌ها برای ست کردن لباس مردانه با کفش‌ مشکی برای استایل‌های کژوال و اسپرت همواره شلوارهای جین هستند. اگر می‌خواهید زیبایی این ست جذاب را چند برابر کنید بهتر است از: شلوارهای جین تیره با رنگ‌های مشکی‌، سرمه‌ای و طیف‌های تیره از رنگ آبی استفاده کنید.

انتخاب یک جفت کفش کتانی، ورزشی یا بوت مشکی برای ست کردن با شلوار جین عالی بنظر می‌رسد.

۲.شلوار مشکی

اگر شلوار مشکی را برای پوشیدن انتخاب می‌کنید، انتخاب یک جفت کفش مشکی با آن فقط یک پیشنهاد نیست، بلکه یک عمر کاملا ضروری است! 

۳.شلوار طوسی

ست کردن شلوار مردانه طوسی با کفش های مشکی ظاهر ما را بسیار متفاوت میکند.طوسی در واقع رنگی خنثی است و از ترکیب دو رنگ سفید و مشکی بدست می آید و این باعث میشود به راحتی با کفش مشکی ست شود . در ست کردن لباس مردانه با کفش مشکی، طوسی رنگی همیشگی می باشد. طوسی یک رنگ پر زرق و برق نیست و توجهی را هم به خود جلب نمی‌کند اما می تواند مبهم و پیچیده بنظر بیاید و رنگهای دیگر را در کنار خود به خوبی جلوه دهد. 

وقتی یک شلوار طوسی را برای پوشیدن با کفش مشکی خود انتخاب می‌کنید مطمئن باشید همه توجه‌ها به سمت کفش شما جلب می‌شود.

  اصول انتخاب اکسسوری برای خانم های چاق

۴.شلوار خاکی 

رنگ خاکی برای شلوار یکی از محبوب ترین انتخاب‌های مردان شیک پوش می‌باشد. انتخاب این شلوار در ست کردن لباس مردانه با کفش مشکی به داشتن ظاهری با یک ترکیب سایه روشن کمک می‌کند.

ست کردن رنگ کت و شلوار با کفش مشکی

با توجه به این موضوع که به چه مراسمی دعوت شده‌ایم انتخاب ست کردن لباس مردانه با کفش مشکی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر قرار باشد کفش مشکی را با یک دست کت و شلوار ست کنید باید ببینیم قرار است به چه نوع مهمانی‌ای برویم، آیا قرار است به یک مهمانی دوستانه برویم یا امروز باید در یک جلسه‌ی مهم کاری شرکت کنیم ؟

یک موضوع اینجا در انتخاب کفش مشکی بسیار مهم است و آن مدل کفش می‌باشد. اگر قرار است به یک مراسم و موقعیت رسمی برویم قطعا بهتر است از کفش مشکی مجلسی یا رسمی استفاده کنیم ولی اگر قرار است یک مهمانی دوستانه باشد می‌شود به پوشیدن یک جفت اسنیکرز مشکی نیز فکر کرد.

با توجه به این موضوع که به چه مراسمی دعوت شده‌ایم انتخاب ست کردن لباس مردانه با کفش مشکی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر قرار باشد کفش مشکی را با یک دست کت و شلوار ست کنید باید ببینیم قرار است به چه نوع مهمانی‌ای برویم، آیا قرار است به یک مهمانی دوستانه برویم یا امروز باید در یک جلسه‌ی مهم کاری شرکت کنیم ؟

یک موضوع اینجا در انتخاب کفش مشکی بسیار مهم است و آن مدل کفش می‌باشد. اگر قرار است به یک مراسم و موقعیت رسمی برویم قطعا بهتر است از کفش مشکی مجلسی یا رسمی استفاده کنیم ولی اگر قرار است یک مهمانی دوستانه باشد می‌شود به پوشیدن یک جفت اسنیکرز مشکی نیز فکر کرد.

  دهه سوم و چهارم زندگی خود را چگونه سپری کنیم؟

کت و شلوار مشکی

اگر می‌خواهید قدرتمند، جسور، جذاب و مردانه بنظر برسید می‌توانید یک استایل سر تا پا مشکی شامل: یک دست کت و شلوار مشکی به همراه یک جفت کفش رسمی مشکی را انتخاب کنید.این استایل به دلیل مونوکروم بودن باعث می‌شود کشیده و لاغرتر بنظر برسید.

نکته ای که باید به آن توجه کنید جنس و رنگ استایل شما می‌باشد. می‌توانید از پارچه‌های مختلفی مانند: مخمل، بافت، جین و… استفاده کنید یا در انتخاب اکسسوری‌ از رنگ‌های دیگر ایده بگیرید تا استایل شما دچار یکنواختی نشود.

برای مشاهده آموزش ست کردن کت تک مشکی مقاله همه چیز در مورد ست کردن کت مشکی مردانه را حتما بخوانید.

کت و شلوار سرمه ای

بعد از رنگ مشکی، سرمه‌ای یک رنگ رسمی و کلاسیک برای ست کردن لباس مردانه با کفش مشکی به حساب می‌آید.کفش مشکی کاملا با رنگ سرمه‌ای همخوانی دارد اما هر چه کت و شلوار ما به سمت تناژ تیره‌تر از این رنگ برود همنشینی این دو آیتم از استایل ما جذاب‌تر خواهد بود.

کت و شلوار طوسی

کت و شلوارهای طوسی نسبت به کت و شلوارهای سرمه‌ای کمتر رسمی هستند و همواره یکی از رنگ‌های انعطاف‌پذیر در استایل آقایان محسوب می‌شوند.

برای ست کردن کت و شلوار طوسی با کفش مشکی بهتر است از طیف متوسط و تیره این رنگ به‌جای طوسی روشن استفاده کنیم.

ست کردن کفش مشکی با انواع تیشرت 

برای ست کردن تیشرت مردانه با کفش مشکی می‌توانید از اکثریت رنگ‌ها استفاده کنی. این انتخاب کاملا به این موضوع بستگی دارد که قرار است در کنار تیشرت و کفش مشکی خود از چه رنگ شلوار، کت و اکسسوری هایی استفاده کنید.

ست کردن کفش مشکی با اکسسوری

ست کردن کفش، کمربند و ساعت برای هر مردی نشانه ای ظریف از هنر لباس پوشیدن او است. اگر کفش مشکی خود را انتخاب کرده‌اید با پوشیدن یک کمربند مناسب می‌توانید استایل خود را کامل کنید. اگر جنس کفش شما چرمی یا براق است بهتر است از کمربندی با جنس چرم یا براق استفاده کنید و بالعکس. سپس به سراغ آیتم‌های بعدی مثل طرح و رنگ بروید تا به همخوانی دلخواه برسید.

لازم نیست همیشه رنگ ساعت و کفش‌هایتان را با هم هماهنگ کنید اما اگر جزییات برای شما مهم هستند، بهتر است از ساعتی همرنگ کفش‌های خود استفاده کنید. 

نویسنده : بهاره

چرا هر مردی باید یک جفت کفش مشکی داشته باشد؟
  راهنمای کامل ست های لاکچری با انواع رنگ کت آبی مردانه

شاید داشتن انواع و اقسام کفش‌های دیگر در جا کفشی شما واجب نباشد اما شما همیشه برای رفتن به یک رستوران، آغاز یک روز کاری و یا شرکت در یک مهمانی و موقعیت‌های گوناگون به یک جفت کفش مشکی احتیاج دارید، تا بدون دغدغه و به راحتی بتوانید آن‌ها را با انواع رنگ از لباس‌های خود ست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *