استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

همه چیز در مورد ست کردن کت مشکی مردانه + پیشنهاد خرید

ست کت مشکی مردانه | کت مشکی لباسی جاودانه است که هر آقایی باید آن را داشته باشد. البته اگر ندانید چگونه آن را به درستی بپوشید، داشتن یک کت مشکی خوب نیست.

اگرچه کت‌های مشکی لباس‌های همه‌کاره هستند، اما نمی‌توانید آن‌ها را با لباس‌های قدیمی بپوشید و انتظار داشته باشید که ظاهری باورنکردنی داشته باشید. با کت مشکی مردانه باید شلوار و پیراهن مناسب خودش را ست کنید تا استایل‌تان کامل و بی نقص دیده شود.

ست کت مشکی مردانه بر اساس نوع و ساختار

تصمیم گیری در مورد اینکه با یک بلیزر مشکی چه بپوشید اغلب به زمان و مکان پوشیدن آن و استایل کلی آن بستگی دارد. از آنجایی که امروزه کت‌های مشکی زیادی در بازار وجود دارد، مهم است که هنگام خرید و تصمیم‌گیری در مورد نحوه پوشیدن آن به تفاوت‌های آن‌ها توجه کنید. در حالی که بلیزرهایی که کاملاً خط‌دار و ساختار یافته با شانه‌های پددار اند، برای مراسم رسمی مناسب هستند، آنهایی که بدون خط بوده و شانه‌های بدون ساختار دارند مناسب موقعیت‌های غیررسمی هستند. با تصمیم گیری در مورد این که کت مشکی شما در کدام دسته قرار می گیرد، می توانید ارزیابی کنید که آن را با کدام شلوار کتان، شلوار پارچه‌ای و یا شلوار جین ست کنید.

ست کت مشکی مردانه کلاسیک

کت بلیزر مشکی کلاسیک، توانایی ست شدن با لباس‌های زیادی را دارد و خرید آن یک سرمایه گذاری ارزشمند است. پس هنگام خرید کت مشکی به سراغ مدلی بروید که برای موقعیت‌های مختلف قابل پوشیدن باشد.

  10استایل جذاب و لاکچری با پیراهن تیره مردانه

برای تکمیل لباس خود، فقط باید شلوار، پیراهن و کفش مناسب را انتخاب کنید. چه می‌خواهید باوقار و خوش لباس به نظر برسید یا شیک و متین، به یاد داشته باشید که آیتم‌‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با سبک کت شما باشد. در ادامه به رنگ و ست‌های مناسب با کت مشکی کلاسیک خواهیم پرداخت.

ست کت مشکی مردانه با شلوار طوسی

برای یک ترکیب ساده و شیک، کت مشکی را با شلوار طوسی ست کنید. این ترکیب گزینه عالی برای مناسبت های رسمی و جایگزین ایده آل برای کت و شلوار مشکی است. برای تکمیل لباس، از یک پالت رنگی تک رنگ استفاده کنید. یک پیراهن سفید، کراوات مشکی و کفش مجلسی مشکی می‌تواند نمای کاملی را برای این مجموعه زیبا فراهم کند. برای داشتن ظاهری غیررسمی، از شلوار جین طوسی استفاده کنید.

ست کت مشکی مردانه با شلوار بژ

کت مشکی کلاسیک را می‌توان برای مناسبت‌های نیمه رسمی و بیزینس کژوال انتخاب کرد، تنها کافی است آن را با شلوار کتان بژ رنگ ست کنید. این ترکیب ساده و در عین حال شیک است و برای طیف وسیعی از رویدادها ایده آل است. برای تکمیل ظاهر، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پیراهن سفید و کفش دربی مشکی را به استایل‌تان اضافه کنید، سپس اگر به دنبال استایلی مینیمال هستید، که به همین صورت بپوشید و اگر به دنبال کمی تغییر و جذابیت هستید، از پوشت یا کراوات استفاده کنید.

  کفش دربی را چگونه و کجا بپوشیم؟

ست کت مشکی مردانه با شلوار جین

شلوار جین آیتمی کژوال و راحتی است که اگر با کت‌ تک مردانه ست شود، برای استفاده روزمره و کمی نیمه رسمی مناسب است. ترکیب کت مشکی و شلوار جین را با رنگ‌های مختلف جین از آبی کلاسیک تا جین مشکی امتحان کنید. شلوار جین فاق بلند به رنگ‌های تیره با کت مشکی ترکیب رسمی‌تری به نسبت دیگر رنگ‌ها خواهد داشت. کتونی یا کفش‌های اسپرت با ست کت مشکی مردانه و شلوار جین به خوبی کامل می‌شوند. برای انتخاب تیشرت یا پیراهن به سراغ پیراهن‌های اسپرت مانند پیراهن جین بروید.

ست کت مشکی مردانه با پیراهن آبی

اگر می خواهید کت مشکی خود را به صورت رسمی بپوشید، ست کردن آن، با شلوار مشکی و پیراهن آبی انتخابی عالی است. این تیپ جایگزین مد روز برای کت و شلوار مشکی و پیراهن سفید است. اما مراقب باشید تا جنس پارچه شلوار را متناسب با کت و ساختار آن انتخاب کنید تا هماهنگی بین بالاتنه و پایین تنه شما رعایت شود. اگر شلواری را با رنگ مشکی متفاوت با کت خود انتخاب می کنید، شلواری را انتخاب کنید که حداقل دو درجه روشن تر یا تیره تر باشد.

کت مشکی مردانه اسپرت

هنگام خرید کت مشکی مردانه، کت‌های اسپرت را فراموش نکنید. یک کت اسپرت مشکی می‌تواند یک آیتم عالی برای کمد لباس شما و جایگزینی ایده‌آل برای کت کلاسیک باشد. آن‌ها برای لباس‌های غیررسمی و موقعیت‌های کژوال و راحت مناسب خواند بود. در فصل پاییز و زمستان، کت اسپرت مشکی را با انواع پلیور و ژیله ساده به رنگ‌های پاییزی مانند نارنجی، عنابی، سبز، قهوه‌ای و شتری ست کنید. برای انتخاب شلوار نیز به سراغ جین طوسی، شلوارهای زاپ دار و یا کتان بروید.

ست کت مشکی مردانه با کفش

همان طور که بالاتر نیز اشاره کردیم، برای انتخاب کفش مناسب با کت، باید در ابتدا بدانید که کت دارای ساختار اسپرت است یا کلاسیک. اگر کت کلاسیک و با شلوارهای پارچه‌ای ست کرده اید، آنها را با کفش‌های آکسفورد ست کنید تا تیپ شما کلاسیک و رسمی باقی بماند. اگر کت را با شلوارهای کتان ست کردید، از کفش‌های بلانچر، دربی و لوفر می‌توانید استفاده کنید و در آخر اگر کت اسپرت را با شلوار جین پوشیده‌اید، آنها را با کتونی، اسنیکرز و لوفرها تکمیل کنید.

ست کت مشکی مردانه با کروات

کراوات‌ها جزو اکسسوری‌های محبوب برای کت‌ها هستند. همان طور که می‌دانید کروات‌ها در انواع اسپرت و کلاسیک، باریک و پهن و طرحدار و ساده وجود دارند. تنها کافی است با توجه به تیپ‌تان کراوات اسپرت یا کلاسیک را انتخاب کنید و بهترین استایل مردانه خود را داشته باشید.

  اکسسوری های زمستانی ضروری که همه خانم ها به آن ها نیاز دارند

شلوار چه رنگی را با کت مشکی بپوشیم؟

بلیزرهای مشکی کلاسیک هستند، بنابراین هر رنگ شلواری با توجه به رویداد مناسب آنها خواهد بود. اما همان طور که در مقاله بهترین رنگ شلوار مردانه اشاره کردیم، رنگ‌های خاکی، جین‌های تیره و شلوار کرم رنگ پرکاربردترین رنگ‌ شلوار برای کمد لباس هر آقایی خواهند بود و با کت مشکی نیز به خوبی ست می‌شوند.

نویسنده : مائده کاظمی

می‌توان ترنچ کت ها را با کت مشکی ست کرد و روی آن پوشید؟

بله، مطمئناً می‌توانید یک کت ترنچ بپوشید، ترجیحاً یک کت چرمی را روی یک کت شلوار کتان بپوشید. لایه‌بندی با پارچه‌ و بافت‌های مختلف در لباس‌های بیرونی‌ همیشه به لباس شما ظاهری جذاب می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *