استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

شلوار جین فاق بلند مردانه چه ویژگی دارد و مناسب چه اندامی است؟

شلوار جین فاق بلند مردانه درک برخی از اندازه‌گیری‌های کلیدی به شما کمک می‌کند تا بدون امتحان کردن لباس‌های یک فروشگاه، بتوانید شلوار جین مناسبی را پیدا کنید! اگر تا به حال بین خرید یک شلوار جین فاق کوتاه یا فاق بلند تردید داشته اید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به طور کامل با آن آشنا شوید.

شلوار جین فاق بلند چیست؟

 بلندی فاق حدوداً ۳ سانتی متر دارد، اما این عدد بنا به برندهای مختلف می‌تواند کمتر یا بیشتر باشد. این مدل شلوارها در قسمت بالایی ناف اندام قرار می‌گیرد و کمر را کامل پوشش می‌دهد.

شلوار جین فاق بلند از چه زمانی مد شد؟

هنگامی که دهه ۱۹۵۰ فرا رسید و شلوار جین مد شد، شلوارهای جین همچنان بسیار محبوب شدند، چراکه زنان را در اندام آن‌ها را خوش فرم می‌کرد و مناسب برای موقعیت‌های گوناگون بود.

 مرلین مونرو جزو اوین افرادی بود که سال ۱۹۶۱ در فیلم « The Misfits» به همراه کمربند و پیراهن پوشیده بود. این همان ظاهری بود که مورد توجه زنان آن دوره قرار گرفت. محبوبیت جین در دهه ۱۹۶۰ کمرنگ شد تا راه را برای لباس های جدید مد روز باز کند، اما در دهه ۱۹۷۰ اکثر مردم شلوار جین فاق بلند داشتند! شلوار جین بوت کات با فاق بلند به عنوان یکی از اجناس نمادین مد دهه ۷۰ معروف است و هم مردان و هم زنان آن را می پوشیدند.

  اصول ست کردن رنگ سبز

دهه ۱۹۸۰ دهه حاکم بر شلوار جین فاق بلند بود و لباس‌ها و مدل‌های جدید موجود به این معنی بود که مردم بیش از همیشه آن‌ها را می‌پوشیدند. نام تجاری Guess در دهه ۸۰ یک کمپین بازاریابی بزرگ ایجاد کرد و باعث شد تا همه بخواهند آن را داشته باشند.

شلوارهای فاق بلند مردانه مناسب چه افرادی است؟

 شلوارهای فاق بلند بسیار راحت بوده و به طور کامل در کمر شما قرار می‌گیرند. برای روزهایی که شلوغ هستید و نیازمند لباس‌های راحت، شلوار فاق بلند مردانه گزینه خوبی برای شما می‌باشد. همچنین فاق این نوع شلوارها مانند یک خط عمودی عمل می‌کند و در قسمت میانه اندام قرار می‌گیرد. به همین دلیل شلوارهایی که دارای فاق بلندی هستند، مردان را قد بلندتر از شلوارهایی با فاق متوسط نشان می‌دهد. همچنین اگر دوست دارید باسن شما کمتر دیده و یا پنهان شود، شلوار جین فاق بلند مردانه گزینه عالی برای شما است.

شلوار فاق بلند برای چه موقعیت‌هایی مناسب است؟

 شلوارهای فاق بلند این روزها ترندی محبوب بین زنان و مردان شناخته می‌شود. این نوع شلوار ها برای همه موقعیت‌ها می‌تواند مناسب باشد. چه ست کردن یک تیشرت ساده با شلوار جین فاق بلند چه ست پیراهن و کت کلاسیک با شلوار پارچه‌ای فاق بلند، بسیار جذاب و کاربردی برای موقعیت‌های کژوال و فرمال می‌باشد.

همچنین کسانی که برایشان راحتی لباس‌شان در اولویت است و در عین حال می‌خواهند شیک باشند، شلوار جین فاق بلند مردانه بهترین گزینه است، چراکه به طور کامل در کمر قرار گرفته و باسن را پوشش می‌دهد.

  اکسسوری چیست و به چه چیز هایی گفته میشود

شلوار جین فاق کوتاه چیست؟

شلوار جین‌های فاق کوتاه بلندی فاق حدوداً ۲۰ سانتی متر دارد و در پایین ناف قرار گرفته و کمر با پوشش نمی‌دهد. امروزه، بسیاری از برندهای معروف شلوار جین فاق کوتاه را به عنوان یک آیتم تایم لس یا همیشگی در فروشگاه‌های خود عرضه می‌کنند.

شلوار جین فاق کوتاه مردانه تنها مدل شلوار جین با بند کمری است که نباید در نزدیکی کمر واقعی شما قرار بگیرد. اگر جز افرادی هستید که پاهای کوتاهی دارید، از شلوار جین فاق کوتاه استفاده نکنید، چراکه احتمالاً بند کمر شلوار در نزدیکی کمر شما قرار می‌گیرد و همین باعث بد دیه شدن شلوار در اندام‌تان می‌شود.

شلوار جین فاق متوسط چیست؟

می‌توان شلوار جین با فاق متوسط را به عنوان شلواری همیشه مد و کلاسیک دانست. کمری این نوع شلوار ممکن است بنا به اندازه فرد بر روی ناف یا زیر آن قرار بگیرد. با این حال الگو و طراحی شلوار با فاق متوسط متفاوت است. موضوع مهم این است که این نوع شلوار همیشه موحود است و برای همه اندام‌ها مناسب است.

فرق شلوار جین فاق کوتاه و فاق کوتاه چیست؟

تفاوت اصلی بین شلوار جین فاق بلند و فاق کوتاه مردانه در این است که در فاق بلند کمری شلوار در قسمت میانی اندام قرار گرفته و قسمت کمر و ناف شما را پوشش می‌دهد. اما شلوار جین فاق کوتاه دارای کمری کوتاهی است و  تا استخوان های باسن شما بلندتر نمی شود. شلوار جین فاق بلند مردانه برای افرادی که دارای شکم هستند و یا قد کوتاهی دارند گزینه مناسبی می‌باشد و شلوار فاق کوتاه برای افرادی که پاهای خیلی بلند و یا اندام ریز و بدون شکم دارند، مناسب است.

  زنان با اندام گلابی چه لباسی باید بپوشند؟ همراه با پیشنهاد خرید

آیا شلوار جین فاق بلند مردانه باعث چاق دیده شدن می‌شود؟

برای انتخاب یک شلوار مناسب ابتدا اندازه بودن آن را لحاظ کنید، یعنی پس از پوشیدن شلوار کمی با آن راه بروید بر روی صندلی و یا زمین بشینید و ببینید که در قسمت کمر یا فاق برایتان آزادی لازم را فراهم می‌کند یا خیر! چراکه شلوار فاق بلند اگر در قسمت کمر کیپ یا سفت باشد، باعث می‌شود تا شکم شما از آن بیرون بزند و اندام شما را دو تکه نشان بدهد. پس بسته شدن دکمه‌ها و آزادی در شلوار را هنگام خرید آن مورد توجه قرار دهید.

شلوار جین فاق بلند مردانه را چگونه می‌توان ست کرد؟

برای ست آن از آیتم‌های متفاوتی می‌توان استفاده کرد، از کت تک گرفته تا کاپشن و ژاکت‌های لی و پاییزی. پیشنهاد می‌کنم اگر فرد کوتاه قامتی هستید، کت تک مردانه را با شلوار جین فاق بلند و یک لوفر استایل کنید؛ با این تیپ شما یک استایل اسمارت کژوال مردانه‌ای دارید که در هر جمعی که وارد شود، می‌درخشد.

ست شلوار جین فاق بلند مردانه و کفش

بنا به موقعیتی که می‌خواهید حاضر شوید می‌توانید کفش، بوت و کتونی انتخاب کنید. کتونی، اسنیکرز به خوبی با شلوار جین فاق بلند و پیراهن چهارخانه مردانه و یک تیشرت ست می‌شود. همچنین پوشیدن ست پیراهن و شلوار جین به همراه کفش آکسفورد را برای قرارهای نیمه رسمی پیشنهاد می‌کنم.

نویسنده : مائده کاظمی

  راهنمای خرید کیف های بزرگ هلالی، گلدانی، رودوشی و کوله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *