استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

سبک لباس پسرانه برای زنان: اصول تامبوی

وقت آن است که مثل یک خانم رفتار کنید و مثل یک رئیس لباس بپوشید! در پست امروز، ما قصد داریم ایده‌های بسیار زیبایی از لباس پسرانه ببینیم. مد الهام‌گرفته از لباس مردانه در سال جاری در روی بورس است. ما زنان زیادی را می‌بینیم که کت و شلوار و سوییشرت به تن کرده‌اند. حتما، باید به اندازه کافی شجاع باشید که این سبکی بپوشید.

ما یک سبک تامبوی جالب را می‌بینیم که شامل یک کت کتان با آستر خز، تیشرت زرد، شلوار کوتاه چاپ استتاری و کفش‌های کتانی سیاه بلند است.

با تشکر از برنده‌ای مد مدرن ما می‌توانیم لباس‌های شگفت انگیزی خلق کنیم که الهام‌گرفته از لباس‌های مردانه، با این حال زیبا و اصیل به نظر می‌رسند.

یک نگاه کامل به وقایع عصر. ما یک کت و شلوار پانتی آبی تیره را می‌بینیم که با یک کفش کتانی با لبه سفید و لبه کوتاه با گردن‌بند سیاه و لایه‌ای طراحی شده‌است:

من شخصا دوست دارم زنانی را در خیابان‌ها ببینم که حداقل یک لباس یا لوازم جانبی قرض گرفته‌شده از لباس مردانه می‌پوشند.

بیشتر بخوانیم: استایل تام بوی را بیشتر بشناسید ! چگونه تام بوی بپوشیم؟

ما یک پیراهن سیاه با شلوار جین دست‌بند دار و چکمه‌های جنگی چرمی سیاه می‌بینیم، اگر لباس پسرانه را دوست دارید، پس به پست من سر بزنید، من ایده‌های زیادی در مورد لباس برای شما دارم:

اگر می‌خواهید این روند را وحشیانه انجام دهید، پس پوشیدن کراوات مردانه چطور است. به هر حال، توصیه می‌کنم نگاهی به این مجموعه بندازید و بگذارید من افکار شما را بدانم.

ما یک کت و شلوار پانتی سیاه با یک پیراهن سفید، عینک آفتابی گرد و لوفره‌های چرمی سیاه می‌بینیم.

مطمئنا، اگر شما مبتدی در این روند هستید، پس بهتر است که از لوازم جانبی (فدوراس، آکسفوردز، یا لوفلرها) و اصول اولیه لباس مردانه کلاسیک، مانند شلوار شیک، کت و یا لباس غیر رسمی شروع کنید که غیر رسمی به نظر می‌رسند.

  پیراهن جین را با چه شلواری ست کنیم؟

یک نوع ایده لباس شیک و مد روز. ما یک بینی خاکستری، یک جامپر راه راه، یک چین زنجیردار خاکی و یک کتانی معمولی را می‌بینیم:

باور کنید که این جزئیات کوچک لباس شما را کامل می‌کنند و باعث می‌شوند که شما مثل یک پسر بچه به نظر برسید. اگر می‌خواهید در حالی که توجه زیادی را در خیابان‌ها جلب می‌کنید، لباس مردانه بپوشید و احساس جذابیت بکنید، بهترین راه این است که به طور کامل با لباس‌های مردانه و لوازم جانبی خود پوشانده شوید. به گشت زدن ادامه دهید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید.

بیشتر بخوانیم: امسال چه شلواری بپوشیم ؟ ترند جین ۲۰۲۱ را بشناسید.

ژاکت سبز خاکی رنگی با پیراهن سیاه، شلوار جین دسته‌دار و چکمه‌های جنگی قهوه ای :

نوعی سبک از پیش تعیین‌شده. ما یک پاکوات سیاه، پلیور گردن وی بورگونی را می‌بینیم که روی یک پیراهن سفید که در چینوهای خاکستری پیچیده شده و با کفش‌های تخت قهوه‌ای تیره کامل شده‌است، لایه‌ای شده‌است.

یک سبک عجیب و غریب برای خانم‌ها. ما یک ژاکت چرمی سیاه بسیار بزرگ می‌بینیم که روی پیراهن سیاهی که در شلوار جین خاکستری پیچیده شده بود، لایه شده است. اگر لباس چرمی پوشیده‌اید، من به شدت توصیه می‌کنم که پست من را در مورد نحوه پوشیدن چرم برای زنان بخوانید، من مطمئنم که همه چیز خاصی پیدا خواهند کرد:

یک کت مشکی با شلوار جین و کفش کتانی سفید پوشیده شده‌است.

پیراهن چهارخانه بپوشید و آن را داخل شلوار جین آبی رنگ بگذارید. این سبک را با عینک و کروات گردن خود به روز کنید:

هر لباسی منحصر به فرد است، به همین دلیل است که همه باید یک تجربه با سبک پسرانه برای زنان داشته باشند: اصول تامبوی. من تصمیم گرفتم آخرین راهنمای مد ۲۰۲۱ برای زنان را به شما نشان دهم، از جمله: سبک پسرانه، چگونه لباس بپوشید، لباس‌های منقسم الهام‌بخش مد، سبک خیابان، سبک تامبوی، هر قطعه منحصر به فردی برای فصل جاری ضروری است.

وقتی نوبت به سبک تام‌بوی می‌رسد، گزینه‌های زیادی وجود دارد و ما واقعا همه آن‌ها را دوست داریم. از شلوارهای اسلش و سویشرت‌های راحت گرفته تا پیراهن‌های دکمه‌ای و پاپیون‌های مجلل ، دختران تام‌بوی واقعا می‌دانند که چگونه سبک منحصر به فرد خود را به دنیا نشان دهند.

  راهنمای انتخاب کت تک مردانه | مهم ترین نکات برای ست کردن کت اسپرت مردانه

پس از بیرون آمدن، برخی از ما تغییری در سبک خود داریم که ممکن است به سمت ظاهر تام‌بوی متمایل شود (این قطعا برای همه اتفاق نمی‌افتد، اما برای من اتفاق افتاد! .. اگر در حال تلاش برای ایجاد یک ظاهر تام‌بوی با تعادل درست عناصر الهام‌گرفته مردانه هستید، بیش از این به دنبال آن نگردید. ما برخی از سبک‌های محبوب تام‌بوی خود را کنار هم قرار داده‌ایم که به دنیا نشان خواهد داد که تام‌بوی‌ها می‌توانند به خوبی لباس بپوشند.

اگر به دنبال نکات سبک تام‌بوی هستید، به مکان درستی آمده‌اید. این راهنمای نهایی ما برای سبک تام‌بوی در سال ۲۰۲۱ است، که برخی از لباس‌های مورد علاقه ما را در سبک تام‌بوی نشان می‌دهد. ما همچنین اطمینان حاصل کردیم که همه اینها به راحتی با اجزای اصلی کمد شما کنار هم قرار داده می‌شوند.

سبک تام‌بوی # ۱: ست لباس تام‌بوی معمولی شهری

این ظاهر اول یک ظاهر کلاسیک است و هرگز از مد خارج نخواهد شد، حداقل این چیزی است که ما فکر می‌کنیم. به علاوه، بسیار راحت است و می‌تواند شامل یک دسته قطعات مختلف از لباس‌های تام‌بوی باشد. من عاشق این ظاهر هستم چون برای پاییز یا زمستان فوق‌العاده راحت و گرم است. برای هوای گرم‌تر، شما می‌توانید سویشرت را با یک تی‌شرت برای همین حال و هوا عوض کنید.

  • هودی-هر کسی می‌تواند برای این لباس مناسب باشد، اما رنگی به غیر از سیاه به لباس شما بعد می‌بخشد. اگر می‌توانید رنگ هودی خود را با کفش‌های خود هماهنگ کنید، چند امتیاز به دست آورید.
  • ژاکت-در این لباس، انتخاب کت می‌تواند ظاهر شما را جذاب و یا عادی کند. برای به دست آوردن ظاهری مجلل، یک ژاکت چرمی را امتحان کنید. برای ظاهری خودمانی‌تر، از یک ژاکت خلبانی یا جلیقه جین استفاده کنید.
  • جین-شلوار جین پاره، کمی بافت اضافی به لباس شما اضافه خواهد کرد. یک شلوار «موتو» نیز برای این کار و یا یک شلوار جین «بوی‌فرند» مناسب است.
  • کفش‌ها-کفش‌ها بخش دیگری از لباس هستند که می‌توانند ظاهر شما را تغییر دهند. با اسنیکرهای ورزشی، چکمه‌های ورزشی و یا هر کفشی که دوست دارید، امتحان کنید.
  5 نکته مهم برای انتخاب لباس بر اساس فرم بدن

سبک تام‌بوی # ۲: ست لباس تام‌بوی استایل خیابانی

بعضی از تام‌بوی‌ها دوست دارند کاملا سیاه بپوشند، از جمله خود من، و وقتی لباس تمام سیاه تام‌بوی را می‌پوشید، واقعا نمی‌توانید اشتباه کنید. به خصوص اگر از تاکید‌های مناسب برای کامل کردن ظاهر خود استفاده کنید. با این حال، ترکیب رنگ سفید و سیاه با یکدیگر واقعا می‌تواند ظاهر ورزشی شما را ارتقا دهد.

ما توصیه می‌کنیم که برخی از لباس‌های سیاه و سفید را در کمد خود نگه دارید تا به شما کمک کند لباس‌های سبک خیابانی تام‌بوی را در کنار هم قرار دهید. این سبک در حال حاضر برای پسران و زنان به طور یک‌سان بسیار مناسب است.

  • شلوار راحتی-شلوار راحتی سیاه و یا شلوار گرم‌کن برای این سبک عالی هستند. به ایده راحتی تکیه کنید و بدانید که پایین تنه سیاه پایه و اساس خوبی برای ست لباس تام‌بوی است.
  • بالاتنه-یک تی‌شرت، یک تاپ تانک، یا سویشرت برای یک روز در شهر یا فقط برای در اطراف لم دادن عالی است. من شخصا عاشق ظاهر تصویر بالا هستم، یک پیراهن آستین بلند و سوییت‌های هماهنگ.

سبک تام‌بوی # ۳: لباس راحت و اسپورت تام‌بوی۳

این نوع لباس اسپورت یک ظاهر عالی برای تام‌بوی‌های اسپورت است که عاشق پوشیدن لباس ورزشی هستند. کلید این لباس این است که کفش‌های خود را با پیراهن‌تان هماهنگ کنید. برخی لوازم جانبی ظریف مانند جواهرات سبک صنعتی، کفش‌های کتانی رنگی و یا یک کوله‌پشتی ورزشی به آن اضافه کنید.

این سبک برای پسران ورزش‌کار و یا هر کسی که می‌خواهد ریلکس کند و هنگام انجام این کار مثل یک رئیس به نظر برسد، عالی است. لوازم جانبی ورزشی می‌توانند شامل کلاه بیسبال باشند.

  • شلوار-ما توصیه می‌کنیم که با یک شلوار مشکی، جاگر، یا شلوار اسلش با ساختار بیشتر برای این ظاهر شروع کنید.
  • تی‌شرت‌ها- تی‌شرت‌ها در اینجا کلیدی هستند و از بستن آستین و نشان دادن دو سر بازو نترسید. از بین انواع تی‌شرت‌های لوگو خود یا حتی یک پیراهن ورزشی انتخاب کنید.
  • لوازم جانبی-من دوست دارم این لباس تام‌بوی را خودم با یک کوله‌پشتی آدیداس طراحی کنم. همچنین می‌توانید از ساعت ورزشی و یا ساعت مد برای اضافه کردن به ظاهر خود استفاده کنید.
  استایل های گرانچ آسانی که می توانید آنها را امتحان کنید

سبک تام‌بوی # ۴: ست لباس شیک تام‌بوی

وقتی می‌خواهید یک ایده استایل تام‌بوی به دست آورید، کنار هم قرار دادن لباس‌های مجلل می‌تواند سخت باشد، به خصوص به این دلیل که پیدا کردن تناسب کامل می‌تواند سخت باشد. این لباس تام‌بوی دارای مقدار کاملی از کلاس منحصر به فرد و در عین حال عاری از مبالغه است که ما دوست داریم. این ست لباس را با یک گردن‌بند زنجیر طلا یا یک کراوات (یا هر دو) طراحی کنید.

  • شلوار-شلوار لباس سیاه در اینجا کلیدی است و شما احتمالا باید آن‌ها را با یک کمربند چرمی مشکی ببندید. همچنین می‌توانید یک شلوار جاگر ساده و سیاه بپوشید تا وقتی که آن‌ها با پیراهن همراه هستند (اگر آن‌ها یک جفت مناسب نیستند، ممکن است که ترکیب عجیبی از لباس‌های ورزشی و کوکتل به نظر برسد، بنابراین مراقب باشید).
  • بالا- یک پیراهن دکمه دار آستین بلند یا پیراهن دکمه دار آستین کوتاه انتخاب کنید، تا این ست لباس مردانه را بپوشید.
  • کفش‌ها-بین یک لوفر سیاه براق یا چکمه چرمی، یا یک جفت کفش در تیمبز مانند تصویر بالا انتخاب کنید. با کفش‌های مختلف بازی کنید تا کمی رنگ و بافت به آن اضافه کنید.

سبک تام‌بوی # ۵: مدل تام‌بوی رنگارنگ

در آخر ما یک ست لباس رنگارنگ داریم.

  • جاگر-یک جاگر رنگی و یا حتی یک شلوار ورزشی برای این لباس انتخاب کنید، معمولا یک رنگ ثابت (طرح‌ها سرگرم‌کننده هستند، اما ما طرح را برای پیراهن ذخیره می‌کنیم)
  • تی‌شرت-یک تی‌شرت چاپ‌شده جالب یا پیراهن دکمه‌دار پیدا کنید. فقط مطمئن شوید که رنگ‌های مکمل هم در شلوار و هم در پیراهن داشته باشید و حالا شما آماده اید.
  • کفش‌ها-انطباق کفش‌های کتانی تمام سفید و یا سیاه بدون استفاده از رنگ‌های مختلف، به شما کمک خواهد کرد تا ظاهر خود را یکپارچه کنید. شما قطعا می‌توانید ونس‌های سفید خود را برای این ظاهر اسپورت کنید.
  • امیدواریم این راهنما به شما انگیزه و دلگرمی دهد تا سبک تام‌بوی را پیدا کنید که برای شما کارساز است!
  • منابع:

سایت fashionmakestrends

سایت wearmnstrm

ترجمه شده توسط تیم شیک و پیک

“این مقاله ترجمه ای از مقاله ی خارجی است و صرفا جهت انتقال اطلاعات و آموزش می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *