استایل خانم‌ها, لباس دوره بارداری, مد و استایل

معرفی جذاب ترین استایل ها برای مهمانی در دوران بارداری

استایل مهمانی در دوران بارداری| با بزرگ شدن شکم و تغییرات هورمونی در دوران بارداری انتخاب لباس بسیار سخت می‌شود.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۱۲ دقیقه

فهرست مطالب

سعی کردیم در مقاله‌های جداگانه در مورد اینکه چگونه لباس بپوشید تا جذاب‌تر دیده شوید صحبت کنیم؛ اما امروز تصمیم داریم در این مقاله راجع به استایل مهمانی در دوران بارداری صحبت کنیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

طبعاً در دوران بارداری به مهمانی و عروسی دعوت می‌شوید پس باردار بودن شما نباید باعث کمبود اعتماد به نفستان شود و مانع شرکت در مراسم ها و جشن ها! فقط باید یک سری نکات را رعایت کنید تا مثل همیشه زیبا و جذاب دیده شوید.

نکات مهم در استایل مهمانی دوران بارداری

اولین نکته این است که سایز واقعی خودتان بخرید. برخی فکر می‌کنند در زمان حاملگی در همه شرایط باید لباس فراتر از سایز خود بپوشند. اما باید بگوییم که در این دوران علاوه بر شکم، بازو، شانه، باسن و باقی قسمت‌های بدنتان هم رشد و ورم می‌کند.

پس اگر لباس خیلی گشاد در مهمانی و عروسی بپوشید بزرگتر از آنچه هستید نشانتان می‌دهد. پس در هر حال لباس سایز خود انتخاب کنید.

دومین نکته این است که اولویت را با لباس حاملگی نخی و الیاف طبیعی بگذارید. به خصوص در فصل گرما پارچه های سبک مثل کتان یا پنبه به پوست شما اجازه تنفس می‌دهند. از طرفی زیاد از طرح‌های شلوغ و عجیب استفاده نکنید؛ زیرا بزرگنمایی بیشتری می‌کند.

به جای آن از پیراهن‌های ساده و اندازه استفاده کنید و یا سراغ یقه‌هایی مثل مربع یا هفت کمی باز بروید تا باعث کشیده نشان دادن بالا تنه و قد شما شود.

از رنگ‌های روشن هم استفاده کنید که در فصل گرما نور را منعکس کند و در لباس حبس نشوید

  10 راز مهم در خصوص لباس شب که تا حالا به آن توجه نکرده اید!

سومین انتخاب شما برای استایل مهمانی در دوران بارداری یک پیراهن مشکی می‌تواند باشد. برای شرکت در مراسم و مهمانی‌های رسمی، پوشیدن یک لباس جذب مشکی بسیار گزینه امن، ساده و آراسته‌ای است و اعتماد به نفستان را افزایش می‌دهد.

می‌توانید جزئیات و اکسسوری خود را افزایش دهید تا تمرکز از روی شکمتان برداشته شود. و یا مثلاً با پارچه‌هایی مثل گیپور، به بخش‌هایی از لباس اضافه کنید.

چی بپوشم

 

چی بپوشم

 

از طرفی پارچه‌های سنگین هم برجستگی شکم را تا پایین صاف و یک دست نشان می‌دهد، پس انتخاب بسیار مناسبی می‌تواند برای استایل مهمانی در دوران بارداری شما باشد.

لباس‌های بارداری فقط شامل پیراهن نیست و شما می‌توانید مثل باقی دوران‌های زندگی خود، سراغ کت و شلوار هم بروید. کت مشکی که دکمه و اکسسوری های طلایی داشته باشد، به راحتی با شلوار بارداری مشکی شما ترکیب می‌شود و استایل شیکی برایتان به وجود می‌آورد.

همچنین یک لباس مثل تاپ ساده و سفید در زیر این کت، استایل شما را کامل‌تر از قبل می‌کند.

برای مهمانی‌هایی که دعوت می‌شوید، می‌توانید از لباس‌های مجلل و براق هم استفاده کنید. مثلاً از تاپ و اکسسوری های براق می‌توانید استفاده کنید به خصوص در چند ماه اول بارداری که شکم کوچکتر است، دست بازتری دارید و می‌توانید هر چیزی به راحتی بپوشید.

  راهنمای خرید انواع لباس خواب عروس

در مواردی به جای شلوار می‌توانید سراغ دامن‌های مجلسی بروید که فرم آن با فرم بدنتان که شکل حاملگی به خود گرفته، همخوانی داشته باشد.

لباس زیر مناسب

مورد بعدی این است که از لباس زیر مناسب استفاده کنید. درست است که سینه‌های شما باید راحت باشد، اما برای چند ساعت میتوانید از سوتین هایی که دقیقاً اندازه سینه شما است استفاده کنید که به زیباتر ایستادن لباس در بدتان کمک کند.

تکنیک بعدی که می‌توانید در دوران بارداری برای مهمانی‌ها استفاده کنید استفاده از رنگ‌های مکمل است. هنگام خرید لباس برای استایل مهمانی در دوران بارداری می‌توانید آیتم‌هایی بخرید که رنگ های آن مکمل یکدیگر باشند تا ست کردن آن راحت تر شود. با این روش در قیمت و هزینه خود صرفه جویی کرده اید.

به عنوان مثال اگر بیشتر لباس های شما در کمدتان خنثی و خاکی است، می‌‌توانید خیلی راحت با سایر رنگ‌ها آن‌ها را ست کنید و محدودیتی ندارد و استرس ست کردن لباس هایتان را به دوش نخواهید کشید.

مدل هایی که در این یکی دو سال برای مادران باردار بسیار مد شده، لباس‌هایی با کمربند پهن، یک پارچه و یک تکه، الگوهای چین دار، لباس هایی در سبک تونیک، استفاده از پارچه‌های با طرح های بیسیک است. همچنین کت هم به شدت ترند شده است.

از دیگر موارد استایل مهمانی در دوران بارداری می‌توان به پیراهن هایی که از زیر سینه آزاد و گشاد هستند اشاره کرد. اما لازم نیست خودتان را محدود به مد کنید. شما می‌توانید هر چیزی که باعث امنیت و اعتماد به نفس بیشتری می‌شود بپوشید.

  انواع بوت زنانه و نحوه ست کردن آن ها

رنگ‌های پاستلی، تابستانی و روشن را می توانید به انتخاب خودتان در استای مهمانی دوران بارداری استفاده کنید تا متفاوت دیده شوید.

همچنین اگر با لخت بودن پاهایتان تحت هر شرایطی مشکل دارید، از جوراب شلواری در مدل‌های مختلف استفاده کنید تا بسیار استایلتان را شیک کند.

از کیف دستی های بزرگ استفاده کنید که جلوی شکمتان را بگیرد و احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

مدل مو و آرایش در استایل مهمانی در دوران بارداری

در مسئله آرایش و مدل مو حواستان باشد اصلا سراغ موهای فر و حجیم نروید که گردن و صورت شما را تپل‌تر نشان دهد و به جای آن سراغ موهای لخت و ساده و یا بسته بروید و در نهایت یک گل سر و سنجاق برای تزیین استفاده کنید که از سادگی خارج شود.

برای آرایش هم بهتر است خیلی براق آرایش نکنید. درعوض ساده تر و شیک‌تر ظاهر شوید. مثلاً تمرکز را بر مژه گذاشته و ریمل بیشتری بزنید.

به خصوص که تابستان نزدیک است و آرایش غلیظ جلوه خوبی ندارد و شما را ممکن است شلخته نشان دهد. در عوض کمی از تینت، روژگونه و سایه‌های ملایم و صورتی استفاده کنید

  چگونه می توان استایل تامبوی را به عنوان ایده‌های مناسب برای خانم‌ها پیشنهاد کرد؟

در آخر هم از یک مانتو جذب و راسته می‌توانید استفاده کنید که آنچنان پف نداشته باشد تا چاق‌تر نشانتان دهد. سعی کنید از مدل‌های بلندتر و wrap استفاده کنید.

در این مقاله به مقالات قبل سعی کردیم هر دغدغه‌ای که در دوران بارداری ممکن است برایتان پیش آید را پاسخ دهیم و بررسی کنیم تا دیگر نگران مسائل جزئی مثل لباس و استایل مهمانی در دوران بارداری نباشید.در این مقاله هم مفصل همراه با آیتم خرید به استایل مهمانی در دوران بارداری پرداختیم. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

نویسنده: سپیده

 

آیا در مهمانی هم باید از سوتین شیردهی اتفاده کرد؟

در مواقعی استثنا می‌توانید از مدل‌های مجلسی سوتین برای چند ساعتی استفاده کنید.

بهترین لوازم آرایش در دوران بارداری چیست؟

تینت و ریمل

جذاب‌ترین مدل‌ها برای خرید مانتو برای تازه عروس ها

۱۴۰۱/۰۳/۱۰

استایل و لباس مناسب دوران بارداری چیست؟

۱۴۰۱/۰۳/۰۵

معرفی جذاب ترین استایل ها برای مهمانی در دوران بارداری

۱۴۰۱/۰۳/۰۴

بررسی کامل انواع لباس عروس و تاریخچه آن

۱۴۰۱/۰۳/۰۴

شلوار بگی چیست؟معرفی جذاب ترین استایل با شلوار بگی

۱۴۰۱/۰۳/۰۴

لباس محلی اقوام مختلف را بشناسید!

۱۴۰۱/۰۳/۰۳

شیک‌ترین مدل‌ها برای خرید مانتو بلند و اسلامی

۱۴۰۱/۰۳/۰۳

اصول ست کردن رنگ سبز

۱۴۰۱/۰۳/۰۳

راهنمای خرید انواع لباس خواب عروس

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

معرفی و بررسی انواع لباس خواب زنانه

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

از چه سنی سوتین ببندیم؟

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

بهترین و به روزترین پیشنهادها برای خرید مانتو برای افراد چاق

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

اسامی انواع شورت

۱۴۰۱/۰۲/۲۹

بیکینی چیست؟ نگاهی مختصر بر تاریخچه انواع بیکینی

۱۴۰۱/۰۲/۲۹

آموزش الگو بالاتنه نیمه جذب ۲ به روش متد مولر

۱۴۰۱/۰۲/۲۹

آموزش الگو بالاتنه آزاد متد مولر تجاری : جلسه دوم

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

الگو اساس دامن مولر تجاری : جلسه اول

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *