استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

بررسی ترندهای مردانه پاییز و زمستان  ۲۰۲۳+ پیشنهاد خرید

ترند مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۳ | با تغییر فصل و زرد شدن برگ درختان، می‌بایست کمد لباس خود را خانه تکانی کنید. لباس‌های قدیمی خود را کنار گذاشته و به سراغ لباس‌های ترندی و در عین حال تایم لس یا همیشه مد امسال بروید.

ترند مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۳ خبر از آیتم‌های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی می‌دهد. آیتم‌هایی کلاسیک و شیک که هر مردی را شیک پوش و جنتلمن نشان می‌دهد. از پلیورهای بزرگ گرفته تا کاپشن‌های چرم همه از ترندهای مردانه امسال هستند.

هنر دست مادر بزرگ و بافتنی‌های ریز و درشت

اگر در حال سپری کردن دهه سوم و یا چهارم زندگی خود باشید، احتمالاً روزهای سرد پاییزی را با پوشیدن ژاکت‌های بافتنی مادربزرگ‌تان سپری کرده‌اید. پوشیدن بافتنی‌هایی که با عشق، توسط دستان پر مهر و هنرمند مادر بزرگ بافته می‌شد، دوباره وارد چرخه ترند مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۳ شده است. برای ست کردن ژاکت‌های بافت به سراغ انواع شلوارهای جین و بوت‌های چرم بروید و یک استایل ساده و شیک را برای روزهای سرد زمستانی داشته باشید.

  روسری طرح دار طوسی-طلایی

اگر ژاکت‌ها باب میل شما نیستند، جلیقه‌های بافت را روی پیراهن‌ها امتحان کنید. این آیتم برای زمستان و استفاده زیر کت، پالتو و اورکت مردانه کاربردی خواهد بود.

کت‌ها از ساعت شنی تا شانه‌ای تیز

کت و بلیزرها، هم در مد زنانه و هم در مد مردانه حضور پر رنگی دارند و جالب است که این ترند محبوب سلیقه‌های متنوعی را پوشش می‌دهد. کت‌ها در اندازه بزرگ با شانه‌های پهن، گروهی از جوانان که روحیه دراماتیک دارند و اهل پوشیدن لباس‌های منحصر به فرد هستند را پوشش می‌دهد. همچنین بلیزرهای ساعت شنی، گروهی از مردان کلاسیک پوش و کت‌های چرم، علاقه مندان به استایل‌ راک و در آخر اورکت‌ها با دو ردیف دکمه همه سلایق را در برمی‌گیرد. پس جای هیچ گونه اما و اگر، برای اضافه کردن کت‌ها در کمد لباس پاییز و زمستانی‌ آقایان وجود ندارد.

ترند مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۳ : پارچه جین در رویدادهای نیمه رسمی همراه شما هستند

همه ساله جین‌ها در بازار حضور داشته و جزو آیتمی هستند که طرفداران خاص خودشان را دارند، اما این بار کت و شلوار جین بیش از قبل در فشن و شوها دیده شده و وارد چرخه مد شده است. همان طور که می‌دانید جین‌ها از رنگ‌های یخی و روشن گرفته تا تیره و ذغالی تولید می‌شوند و هر کدام از این رنگ‌ها قابلیت ساخت استایل‌های متنوعی را دارند. برای داشتن استایلی خاص و منحصر به فرد، سایه‌های روشن کت و شلوار جین را باهم ست کرده و سایه‌های تیره را نیز با یک الی دو درجه تیرگی یا روشنی هماهنگ کنید.

  پنج پیشنهاد فوق العاده برای خرید مانتو دخترانه که جذابیت شما را دوچندان می­کند!

با استفاده از کت جین ذغالی و شلوار مشکی به همراه تیشرت سفید، خود را برای رفتن به یک موقعیت کژوال تا اسمارت آماده کنید. به خاطر داشته باشید که استفاده از کت جین و شلوار جین روشن برای رویدادهای رسمی و بیزینسی ممنوع می‌باشد.

خداحافظ شلوارهای تنگ

همان طور که می‌دانید با فراگیری کرونا، لباس‌های راحت و گشاد جایگزین لباس‌های تنگ و فیت تن شدند. در ترند مردانه ۲۰۲۲، شلوارها به دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی بازگشتند. شلوارهای فاق بلند، بگی و مام استایل از نوع زاپ دار و پاره تا ساده و بدون زاپ، آماده‌اند تا با آیتم‌های دیگر استایل شوند. علاوه بر آن شلوار از جنس چرم ترندی جدید و هیجان انگیز است که با کت‌ چرم و بارانی مردانه به خوبی ست می‌شود.

ترند مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۳ دوستی رنگ‌های بهاری با پالت پاییزی

همه پاییز و زمستان را با پالت رنگی که از طیف کرم، قهوه‌ای تا عنابی و نارنجی است، می‌شناسیم؛ اما این بار رنگ‌های شاد و بهاری دست دوستی به رنگ‌های پاییزی داده‌اند. رنگ‌هایی که با دیدن‌شان هر غم و اندوهی را از چهره می‌زداید و لبخند را چاشنی لب‌هایمان می‌کند. صورتی شاد، سرخابی، سبز، نارنجی جیغ و قرمز نارنجی، از جمله رنگ‌هایی است که مد مردانه ۲۰۲۲ را مجذوب خود کرده است.

  چگونه با مانتوی گلدار ست خاص داشته باشیم ؟

این رنگ‌ها را برای ژاکت، پلیور و جلیقه‌های بافتنی خود انتخاب کنید و به همراه پالتو و کت‌های پاییزی خنثی ست کنید. همچنین برای افرادی که اهل استایل‌های جسورانه هستند، کت و شلوارهای مونوکروم از طیف رنگی شاد را پیشنهاد می‌کنم.

کفش‌های درشت، ضخیم و چرمی

ترند کفش مردانه ۲۰۲۲ به سراغ کفی‌های بزرگ، شیار و لژ دار رفته است. لوفر، چکمه و بوت‌های چرم که برخی از آنها با بندهای بلند و برخی دیگر با زنجیر تزئین شده اند، برای ست شدن با شلوارهای چرم و زاپ دار در یک روز زمستانی آماده‌اند.

روش‌های استایل کردن ترند مردانه پاییز زمستان ۲۰۲۳:

حالا که با آیتم‌های ترندی آقایان در فصل پاییز و زمستان آشنا شده‌اید، به سراغ نحوه صحیح ست کردن آنها برویم.

ست کردن اور کت‌ها :

اگر کت‌های بزرگ را برای روزهای سرد زمستان ۲۰۲۲ انتخاب می‌کنید، بهتر است آنها را با شلوارهای راسته و کلاسیک هماهنگ کنید، تا ظاهری مرتب‌تر داشته باشید. شلوار کتان و اورکت به همراه بوت‌های چرمی انتخابی مناسب برای رویدادهای نیمه رسمی خواهند بود.

ست کردن کت چرم :

کت‌های چرم قابلیت ست شدن با شلوار جین طوسی، ذغالی و رنگ‌های تیره را دارد. همچنین جین‌هایی که در قسمت زانو پارگی دارند نیز، با این کت‌ها ست می‌شوند. برای جذاب‌تر شدن استایل‌تان از رنگ‌هایی شاد مانند قرمز و سرخابی که جزو ترند مردانه پاییز زمستان ۲۰۲۲ هستند، کنار کت مشکی چرم استفاده کنید. بوت و یا چکمه‌های درشت به دارک شدن استایل‌تان کمک می‌کند.

  اصول لباس پوشیدن مناسب برای افراد قد بلند

ست کردن کت جین :

کت‌های جین به خوبی با انواع هودی، پیراهن مردانه و تیشرت‌ها ست می‌شود. پیراهن جین به رنگ یخی را با کت جین آبی روشن و شلوار کتان سفید ست کنید. همچنین ست تیشرت و شلوار جین روشن با کت جین آبی متوسط به خوبی هماهنگ می‌شود.

نویسنده: مائده کاظمی

آیا می‌توان پالتوها را روی ژاکت و بلیزرها پوشید؟

پوشیدن پالتو روی بلیزرها از تکنیک‌های مرسوم بین آقایان شیک پوش است که برای یک روز زمستانی هم به گرما و هم به رویداد رسمی خود فکر می‌کنند.

آیا رنگ مشکی جزو ترند مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۳ است؟

بله رنگ مشکی برگرفته از استایل‌های خانواده راک در بسیاری از کت، اورکت و پالتوها قابل استفاده است.

امسال برای آقایان چه چیزهایی مد شده است؟

بیشترین چیزی که در مد خانم و آقایان به چشم می‌خورد، استفاده از پلیور، ژاکت، جلیقه و ژیله‌هایی است که از جنس بافت هستند و گاهاً روی آنها گلدوزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *