استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

قوانین ست کت کرم مردانه با شلوار، پیراهن، کفش و کراوت

ست کت کرم مردانه

ست کت کرم مردانه | کت کرم یکی از جزو پرطرفدار کمد لباس هر مرد یا زنی است. پوشیدن کت کرم در سال ۲۰۲۲ به عنوان یک ترند محبوب شناخته شده است که استفاده از آن استایل‌تان را لوکس خواهد کرد.

اما اینکه کت کرم را با چه شلوار، پیراهن و کفشی ست کنیم، سوالی است که احتمالاً ذهن بسیاری از مردان خوش لباس را درگیر می‌کند. ما در ادامه این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت.

ست کت کرم مردانه و شلوار طوسی

ساده‌ترین رنگی که کنار کت کرم می‌تواند قرار بگیرد، رنگ طوسی است. از طوسی با تناژهای روشن تا تیره استفاده کنید و حواستان باشد که رنگ پیراهنی که انتخاب می‌کنید با تناژ طوسی شما هماهنگی داشته باشد.

پیراهنی که برای ست کت کرم مردانه و شلوار طوسی پیشنهاد می‌کنم، رنگ‌هایی مثل آبی روشن، سفید، صورتی ملایم و استخوانی است. یک پیراهن راه راه مردانه نیز با این ترکیب عالی خواهد شد.

ست کردن با شلوار جین

داشتن حداقل یک شلوار جین در کمد لباس هر آقایی الزامی است. تنها کافی است بدانید که کدام نوع از شلوارهای جین مناسب اندام شما هستند، ما در مقاله انواع شلوار جین به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم.

  استایل جواد عزتی ، مرد هزار چهره سینما ایران

یک شلوار جین آبی روشن که الگوی کلاسیک و راسته دارد به همراه کت اسپرت کرم رنگ، هماهنگی بسیار خوبی دارند. برای انتخاب پیراهن مناسب این ست، به سراغ پیراهن مردانه لی بروید. برای جذاب‌تر شدن استایل‌تان رنگ پیراهن و شلوار لی را از سایه‌های یک الی دو درجه تیرگی یا روشنی بردارید.

ست کت کرم مردانه و شلوار جین، ترکیبی کژوال است که برای استفاده روزمره، قرار با دوستان و حتی رویدادهای نیمه رسمی مانند قرارهای نیم روزی، نیز کاربرد دارد.

ست کت کرم مردانه و شلوارهای خاکی

یکی از استایل‌های شیک و منحصر به فردی که با کت کرم پیشنهاد می‌شود، استفاده از شلوار به رنگ خاکی است. رنگ‌هایی مانند بژ، کرم، شکلاتی، دارچینی و استخوانی با شلوار خاکی بسیار عالی ست می‌شوند.

برای انتخاب پیراهن مناسب این شلوارها به سراغ رنگ‌های روشن بروید تا استایل‌تان خوش رنگ باقی بماند. رنگ صورتی پاستلی، نعنایی، آبی آسمانی، نباتی و پیراهن سفید مردانه با شلوار و کت کرم به خوبی هارمونی دارد. برای شیک‌تر شدن استایل‌تان از پوشت و یا کراوات استفاده کنید. ترجیحاً رنگ پوشت و کراوات را از سایه‌های تیره‌تر پیراهن بردارید تا بیشتر به چشم بیاید. حتی بهتر است پوشت را طرحدار انتخاب کنید.

ست کت کرم مردانه و شلوار سرمه‌ای

دو رنگ سرمه‌ای و کرم همیشه دوست و همراه هم هستند. در اینجا نیز پیشنهاد می‌کنم، از کت کرم مردانه و شلوار سرمه‌ای استفاده کنید. اگر می‌خواهید استایلی رسمی‌تر داشته باشید، شلوارهای پیلی دار، پارچه‌ای با الگوی راسته را انتخاب کنید. یک کت کرم، شلوار سرمه‌ای با پیراهن صورتی ملایم، پیراهن سرمه‌ای، پیراهن آبی روشن و حتی زرشکی به خوبی ست می‌شود. برای انتخاب کفش مناسب شلوار سرمه‌ای به سراغ کفش‌های رسمی و چرمی به رنگ مشکی و یا سرمه‌ای بروید.

  بررسی و تحلیل استایل و طراحی لباس سریال خاتون

ست کردن با شلوار زرشکی

اگر دوست دارید کمی ریسک کنید و استایل متفاوتی داشته باشید، از شلوارهای رنگی استفاده کنید. رنگ زرشکی و کرم یک ترکیب گرم و نشاط آوری را به همراه دارد که بی نهایت استایل‌تان را خاص‌تر می‌کند. یک شلوار زرشکی به همراه کت کرم نیمه رسمی و پیراهن صورتی بسیار عالی به نظر می‌رسد. برای انتخاب اکسسوری و تکمیل این استایل، از پوشت و یا کراواتی استفاده کنید که در ترکیب آن از زرد استفاده شده باشد؛ مانند شتری، خردلی و…

ست کت کرم مردانه و پیراهن

بنا به موقعیتی که می‌خواهید قرار بگیرید، پیراهن‌های اسپرت، اسمارت و یا رسمی را انتخاب کنید.

پیراهن اسپرت مانند پیراهن چهارخانه مردانه، پیراهن جین، پیراهن گل گلی، پیراهن با طرح هاوایی با شلوار کتان یا شلوار جین و کت اسپرت به خوبی هاهنگ می‌شود.پیراهن‌های رسمی مانند پیراهن سفید کلاسیک، پیراهن یقه آخوندی، پیراهن مردانه مجلسی با شلوارهای پارچه‌ای و کت کرم رسمی به خوبی هارمونی دارند.

پیراهن‌های اسمارت یا نیمه رسمی مانند پیراهن راه راه، پیراهن لوگو دار، پیراهن با دکمه‌هایی که رنگ متفاوت از پیراهن دارند را با شلوارهای پارچه‌ای و یا کتان بپوشید.

ست کت کرم مردانه و کفش

همان طور که می‌دانید کفش‌ها جزو مهمترین آیتم در هر استایلی است. اگر تمیز، مرتب و درست انتخاب نشوند، باعث نابود شدن استایل‌تان می‌شود. برای انتخاب کفش بنا به مراسم و موقعیتی که قصد حاضر شدن آن را دارید، کفش‌های متنوعی را می‌توانید انتخاب کنید.

  راهنمای خرید کیف های بزرگ هلالی، گلدانی، رودوشی و کوله

رسمی : برای قرارهای رسمی که می‌خواهید حضور داشته باشید، ابتدا کت و شلوار را رسمی انتخاب کنید. فراموش نکنید که پالت رنگی تیره برای رویدادهای رسمی مناسب‌تر است. در نتیجه کفش‌های رسمی مانند آکسفورد به رنگ مشکی، سرمه‌ای و یا قهوه‌ای سوخته بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود.

نیمه رسمی : لوفرهای جیر و چرم طبیعی برای رویدادهای نیمه رسمی و ست کردن با شلوار کتان بسیار مناسب هستند. یک لوفر شتری را با شلوار کتان سفید، پیراهن استخوانی و کت کرم مردانه به همراه پوشت شتری بپوشید، با این ست برای قرارهای دوستانه، قرارهای کاری و حتی دیدار اول خود را آماده کنید.

غیر رسمی : شاید فکر کنید که کتونی و اسنیکرز با کت‌ها هماهنگی ندارند، اما باید بدانید که اگر همه آیتم‌های لباس‌تان اسپرتی باشد، انتخاب کتونی و یا اسنیکرز بسیار هوشمندانه خواهد بود. یک کت کرم اسپرت با شلوار جین اسکینی و پیراهن مردانه لی به همراه کتونی سفید را باهم بپوشید. این ست برای استفاده روزمره بسیار عالی خواهد بود.

ست کت کرم مردانه و کراوات

اکسسوری‌ها همیشه کامل کننده استایل هستند و انتخاب‌شان برای هر شیک پوش و اهل مدی الزامی است. انتخاب کراوات نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای انتخاب کراوات و ست کردن آن با کت ابتدا باید بدانید که کت شما اسپرت است و یا رسمی. ما در مقاله انواع کت مردانه به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم. کراوت برای رویدادهای کژوال می‌تواند دارای رنگ و طرح‌های متنوعی باشد و هیچ محدودیتی ندارد؛ تنها کافی است بدانید که چه رنگ‌هایی کنار پیراهن و کت کرم به خوبی می‌نشیند.

  خوش تیپی آقایان ورزشکار

رنگ‌هایی مانند سبز، زرشکی، خردلی، سرمه‌ای، طلایی و نقره‌ای با کت کرم هارمونی جذابی را دارند.

ترکیب کت و شلوار کرم را با یک کراوات طرحدار سفید و سبز به همراه پیراهن سفید امتحان کنید.

نویسنده : مائده کاظمی

کدام کروات برای ست کردن با کت مناسب است؟

شما باید عرض و طول کراوات خود را بر اساس اندازه بدن خود انتخاب کنید. کراوات های پهن و بلند برای مردان پهن مناسب است؛ کراوات باید به کمربند برسد، اما نه بیشتر. کراوات های لاغر برای مردان لاغر اندام مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *