استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

جذابترین ست کت مردانه طوسی کدام است؟ + پیشنهاد خرید

ست کت مردانه طوسی  | کت طوسی یکی از آیتم‌های ضروری مردانه است که هر آقایی باید آن را داشته باشد. چه برای محل کار، مراسم رسمی و یا مهمانی خودمانی کت طوسی یک گزینه عالی است.

شما می‌توانید با انتخاب یکی از طیف‌های طوسی از طوسی روشن گرفته تا طوسی تیره، استایل‌های منحصر به فردی داشته باشید، تنها کافی است بدانید که هر کدام را چگونه باید ست کنید و چطور باید بپوشید.

ست  کردن کت مردانه طوسی روشن

رنگ طوسی روشن برای کت در روزهای گرم بهار و تابستان بسیار عالی است. چراکه رنگ‌های روشن در فصول گرم سال بهتر عمل کرده و نور خورشید را از خود منعکس می‌کنند. برای زیباتر کردن استایل‌تان، می‌توانید از رنگ‌های روشن‌ کنار کت طوسی استفاده کنید. برای مثال شلوار سفید را با پیراهن آبی روشن برای انتخاب کنید یا شلوار بژ را با پیراهن سفید استایل کنید. از آنجایی که کفش‌های مشکی می‌توانند بیش از حد تیره به نظر برسند، به جای آن، رنگ قهوه‌ای یا سرمه‌ای را انتخاب کنید.

ست کردن کت مردانه طوسی متوسط

کت مردانه با رنگ طوسی متوسط نسبت به دیگر رنگ‌های طوسی پرکاربردتر بوده و برای موقعیت‌های متفاوتی قابل پوشیدن می‌باشد. به لطف خنثی بودن این رنگ، می تواند به خوبی با لباس‌های روشن و تیره ست شود. برای مثال، کت طوسی متوسط می‌تواند با یک شلوار سفید ساده ست شود و مانند شلوار مشکی زیبا به نظر برسد.

رنگ دیگری که با این کت هارمونی بسیار مناسبی دارد، سرمه‌ای است؛ شلوار سرمه‌ای، پیراهن سفید و کت طوسی متوسط به همراه کفش آکسفورد برای یک مراسم رسمی عالی و کاربردی است.

  با شلوارهای مام جین چه بپوشیم

ست کردن کت مردانه طوسی تیره

اگر از کت مشکی خود خسته شده اید، می‌توانید طوسی تیره را جایگزین آن قرار دهید. این رنگ نیز بسیار زیبا و پرکاربرد و سن را بلاتر نشان نمی‌دهد. برای انتخاب شلوار به سراغ رنگ‌هایی بروید که سایه‌های مشکی در خود دارند، تا هارمونی زیباتری را به شما بدهد. در انتخاب رنگ پیراهن از طیف‌های زیتونی، سبز، آبی و زرشکی استفاده کنید.

کت طوسی با پارچه تویید

تویید، نوعی متریال است که به راحتی می تواند هم با سبک‌های رسمی و هم غیررسمی مناسب باشد. کت طوسی با پارچه تویید هم با شلوار پارچه‌ای قابلیت ست شدن را دارد و برای مکان‌های رسمی عالی است و هم با شلوار جین، برای استفاده روزمره و کژوال. این نوع پارچه به دلیل داشتن بافت ضخیم برای روزهای پاییز و زمستانی مناسب است. برای داشتن یک استایل نیمه رسمی عالی، یک کت طوسی تویید را با یک شلوار جین طوسی، پیراهن سفید آکسفورد و کفش مشکی امتحان کنید.

کت طوسی با پارچه کتان

پارچه کتان، به عنوان پارچه‌ای مناسب استایل کژوال و اسمارت کژوال شناخته می‌شود. با یک کت شلوار کتان می‌توانید به مهمانی‎ها، عید دیدنی و قرار  عاشقانه بروید. کت کتان به دلیل تنفس پذیری بالا برای فصول بهار و تابستان مناسب است. برای داشتن ظاهری شیک، یک کت طوسی روشن را با پیراهن مردانه جین و شلوار کتان سفید با کتونی استایل کنید.

ست کت مردانه طوسی با شلوار طوسی

برای ست کردن شلوار و کت طوسی رنگ، بهتر است از سایه‌های دو الی سه درجه روشن یا تیره‌تر استفاد کنید تا جذاب‌تر دیده شود. اگر می‌خواهید با این ست به مراسم رسمی بروید، آنها را با کفش آکسفورد، پیراهن در سایه‌های روشن ست کنید.

ست کت مردانه طوسی با شلوار سفید

کت مردانه طوسی می تواند به خوبی با شلوار سفید ست شود. با انتخاب یک کت طوسی متوسط یا روشن برای پوشیدن با شلوار سفید، می‌توانید ظاهری شیک و عالی برای تابستان را داشته باشید. برای متمایز کردن استایل‌تان از جلیقه‌ مردانه استفاده کنید. یک جلیقه سرمه ای را روی یک پیراهن سفید و یک کمربند قهوه ای و کفش انتخاب کنید.

  بررسی لباس‌های تابستانه افراد مشهور

ست کت مردانه طوسی با شلوار مشکی

با ست کردن یک کت طوسی با شلوار مشکی، می توانید لباسی کلاسیک و امروزی را داشته باشید. برای رفتن به مراسم رسمی از پیراهن آکسفورد سفید، کراوات مشکی و کفش آکسفورد مشکی کمک بگیرید. فقط به خاطر داشته باشید که برای متعادل نگه داشتن لباس، یک کت روشن یا طوسی متوسط را انتخاب کنید.

ست کت مردانه طوسی با شلوار سرمه ای

شلوار سرمه‌ای، همان طور که در مقاله بهترین رنگ شلوار مردانه اشاره شد، بسیار کاربردی و پرطرفدار است. استفاده از شلوار سرمه‌ای و کت طوسی برای رویدادهای بیزینیسی و اسمارت مناسب است. از آنجایی که شلوارهای سرمه ای تیره هستند، یک سایه کمی روشن تر روی آن با یک کت طوسی متوسط گزینه عالی است، برای تکمیل این ست، یک پیراهن آکسفورد سفید، کراوات قرمز و بوت‌های چرم مشکی را انتخاب کنید.

ست کت مردانه طوسی با شلوار جین

ست کردن کت طوسی با یک شلوارهای جین می‌تواند یک آیتم کاربردی برای رویدادهای غیر رسمی باشد. یک کت طوسی تیره از جنس کتان را با یک شلوار جین اسکینی و یک تی شرت امتحان کنید و در روزهای گرم تابستانی خوش تیپ ظاهر شوید.

کت طوسی را با چه رنگ‌هایی می‌توان ست کرد؟

طوسی یک رنگ همه کاره است و به خوبی با چندین رنگ دیگر به ویژه سفید، مطابقت دارد. شما همچنین می توانید یک بلیزر طوسی را با رنگ‌های مشکی یا سرمه ای بپوشید. ترکیب رنگ ها نیز می تواند به سایه طوسی شما بستگی داشته باشد. به عنوان مثال، یک بلیزر طوسی روشن می تواند به خوبی با یک پیراهن آبی روشن یا یک پیراهن سفید برای تابستان ست شود. یک بلیزر خاکستری متوسط را می توان با رنگ های روشن و تیره ست کرد، از جمله شلوار سفید و پیراهن سفید برای ظاهر مدرن یا شلوار مشکی برای رویکرد سنتی تر.

  استایل های گرانچ آسانی که می توانید آنها را امتحان کنید

کت طوسی را با چه پیراهن‌هایی ست کنیم؟

پیراهن‌های سفید، آبی روشن، سرمه‌ای، زرشکی، خردلی و حتی مشکی، رنگ‌های عالی برای پوشیدن با کت طوسی هستند. برای تعیین اینکه کدام رنگ پیراهن با کت و شلوار طوسی ست می شود، می توانید در نظر بگیرید که کدام سایه خاکستری را انتخاب می کنید. روشن، متوسط ​​یا تیره. ظاهر روشن‌تر برای تابستان مناسب است و حس رسمی کمتری دارد، در حالی که خاکستری تیره‌ رسمی‌تر و جوان پسندتر است.

نویسنده : مائده کاظمی

با کت طوسی مردانه چه کفشی بپوشیم؟

می‌توانید کفش‌های قهوه‌ای روشن یا تیره و همچنین رنگ‌های غنی مانند شرابی را بپوشید. برای ظاهر رسمی‌تر می‌توانید کفش‌های مشکی را با کت‌های طوسی تیره نیز ست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *